Calitate
1. Toate Produsele comercializate de Vânzător și Partenerii săi îndeplinesc standardele de calitate și garanții impuse de Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
2. În cazul în care Vânzătorul nu poate executa contractul din cauză că produsul nu este disponibil, va informa Cumpărătorul despre această indisponibilitate, la data la care Vânzătorul ia la cunoștință despre acest caz. În eventualitatea în care Produsul a fost deja plătit de către Cumpărător, sumele vărsate ca plată vor fi rambursate de către Vânzător în termen de maximum 30 de zile, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.
3. Sumele plătite vor fi rambursate conform politicii de retur.
4. Potrivit Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii și a Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, în funcție de natura produselor livrate, garanțiile asupra acestora pot funcționa în următorul mod:
- vinurile de orice tip și băuturile alcoolice care conțin minim 10% volum alcool, conform Hotărârii nr. 106/2002 privind etichetarea alimentelor, nu au indicată data durabilității minimale.
- alte produse care sunt supuse unui termen de garanție vor fi livrate întotdeauna cu respectarea unui termen minim de 30 de zile de valabilitate de la data comenzii până la termenul de expirare al produsului.
5. În cazurile puțin probabile în care livrările produselor s-ar face cu un termen de valabilitate mai mic de 30 de zile, Cumpărătorul are următoarele posibilități:
- să ceară înlocuirea acestui produs în maxim 15 zile calendaristice fără a fi nevoie să suporte cheltuieli suplimentare;
- să beneficieze de o reducere semnificativă a prețului acestui articol, însă fără a putea fi mai mic decât prețul de achiziție al furnizorului;
- să declare rezoluțiunea contractului, să returneze bunurile primite și să primească înapoi contravaloarea mărfurilor fără alte cheltuieli suplimentare.
6. În cazul în care bunurile livrate de Vânzător nu corespund cu descrierea, Cumpărătorul va putea cere înlocuirea produsului sau va putea beneficia de o reducere substanțială de preț, sau va putea declara rezoluțiunea contractului fără a mai suporta cheltuieli suplimentare.
7. Datorită naturii bunurilor livrate de Vânzător (băuturi spirtoase, vinuri sau alte produse accesorii (ex: pahare), service-ul post vânzare sau post-garanție nu poate fi aplicat.